Bir Çevirmenin Dünyası

Bir çevirmen gözüyle her şey…

Yorumsuz

duzgunturkce2

Bab-ı Âli yüksek kapısından mürur edip geçerken yek bir atlı süvariye tesadüfen rast geldim. Boylu poslu, dalyan gibi biriydi. İlk kez tanıştığım bu adamla bir lokantaya girdim. İçerisi ful doluydu. Oradan buradankonuşarak sohbet ettik.. Sordum sual ettim. Hayatı hakkında detaylı ayrıntılar verdi. Yaşam hakkında tartışarak argümanlarımızı sunduk. Düşüncelerimiz arasında ufak nüans farkları vardı. Öyle pozitif olumlamalar yapıyordu ki bakış açımda farklı değişiklikler oldu. Garson geldiğinde siparişlerimizi ısmarladık. Gelen yemek çok kötüydü, Geri iade ettim. Ama parasını aldılar. Görmemezden geldim. Umursayıp kafama takmak istemedim. Oradan çıktıktan sonra vedalaşıp ayrıldık. Mülayim, sakin bir adamdı.  Kendine özgüveni var gibi görünüyordu.

Bunları okuduğunuzda oha falan olduğunuzu biliyorum. Hatta kal geldi, değil mi?

Ne mi yapıyorum? Tabii ki de Türkçe konuşuyorum. Ve hatta Turkche yazıyorum. Türkiye’nin, atıyorum, yüzde 60’ı gibi.

2 comments on “Yorumsuz

  1. Salih Cıngıllı
    24 Kasım 2014

    Teşekkürler Arzu Hanım, gülümsettiniz sabah sabah. Ağlanacak halimize gülüyoruz aslında; ama ne yapalım? Elden başka birşey gelmiyor.

    Beğen

  2. omer kipmen
    21 Kasım 2014

    shaka gibi

    Liked by 1 kişi

Yorum Yazın

Information

This entry was posted on 21 Kasım 2014 by in Kişisel, Tüm Yazılarım and tagged , .
