Bir Çevirmenin Dünyası

Bir çevirmen gözüyle her şey…

Ben En Çok Anne Olmayı Sevdim

Ben dn754621662_1643685_6262e çocuk oldum. Hem de çok şanslı bir çocuk. Muhteşem bir anne ve babanın çocuğu… Çocuk olmayı çok sevdim. Şu anki beni yaratan aileme minnet borçluyum. Canım annem ve canım babam, başka kimsenin çocuğu olma özlemi duymamamı sağladığınız için size binlerce teşekkürler. Adınızı söylerken gururla göğsümün kabarmasını sağladığınız, bana insan olmanın önemini ve değerlerini öğrettiğiniz için teşekkürler.

Ben abla da oldum. Küçükken deli gibi didişsek de, zaman zaman canlarına okumuş olsam da benim kardeşim oldukları için kendimi dünyanın en şanslı ablası hissetmemi sağlayan iki kardeşin ablası… Abla olmayı çok sevdim. Zeynom ve Esram hayatımda olduğunuz için teşekkürler…

Ben teyze de oldum. Anne yarısı olmayı kabul etmeyen teyze bozburun-bodrum 2006 004hem de. Dünya tatlısı iki yeğenin teyzesi… Teyze olmayı da çok sevdim. Egem ve Elifim bana teyze olma mutluluğunu tattırdığınız için size de kucak dolusu teşekkürler.

Ben öğretmen de oldum. Yüzlerce öğrenci yetiştirmiş, her birinin hayatında önemli yeri olan bir öğretmen… Her biri çocuğu gibi olmuş yüzlerce öğrenci yetiştiren bir öğretmen…Öğretmen olmayı çok sevdim. Bu güzel duyguyu tatmamı sağlayan, hayatlarına bir biçimde dokunduğum bütün öğrencilerime sonsuz teşekkürler…

935647_10151931016092222_1134006199_nAma ben en çok anne olmayı sevdim. Teşekkürler Yaprak’ım… Teşekkürler, canım kızım… Kızım olduğun için, SEN olduğun için, bana bu muhteşem duyguyu yaşattığın için teşekkürler.

3 comments on “Ben En Çok Anne Olmayı Sevdim

  1. renkli
    11 Mayıs 2015

    Bende seni her halinle sevdim canim benim. Ama en çok abla halini ☺

    Liked by 1 kişi

  2. mydestiny
    10 Mayıs 2015

    Anneler gününüz kutlu olsun 🙂

    Liked by 1 kişi

Yorum Yazın

Information

This entry was posted on 10 Mayıs 2015 by in Kişisel, Tüm Yazılarım and tagged .
