Bir Çevirmenin Dünyası

Bir çevirmen gözüyle her şey…

Sizin Aşkınız Hangisi?

Haydi bu kez eğlenelim?

Yaklaşık iki ayda bir yeni bir aşka tanıklık ediyorum. Kimi anlaşılmaz, kimi tutku dolu, kimi romantik, kimi sıcacık.

Siz hangi aşkın kahramanı olmak isterdiniz? Neden?

Yorumları bloga alayım lütfen.

we_love_books-9b5e93188bfb20c65dde17e0ba1520c1

Haydi başlayalım.

1. Karissa – Vitale

Kitap: Gözlerindeki Canavar – Ruhumdaki Canavar

Yazar: J. M. Darhower

Yayınevi: Yabancı

Sırlar, cinayetlerle dolu bir aşk. Tutkulu. Anlaşılmaz. Çelişkili.

2. Blue – Wilson

Kitap: Bir Başka Mavi

Yazar: Amy Harmon

Yayınevi: Yabancı

Tesadüfen başlayan, hayatı sorgulatan, değişime neden olan bir aşk. Temelinde dostluk var, güven var.

3. Fern – Ambrose

Kitap: Tersyüz

Yazar: Amy Harmon

Yayınevi: Yabancı

Karşılıksız başlayan, yıllarca süren bir çocukluk aşkı. Hiçbir şeyin değiştiremediği türden.

4. Zoe – Joseph

Kitap: Kızgın Kum Bahçesi

Yazar: Corban Addison

Yayınevi: Feniks

Farklı kültürler, farklı hayatların keşişmesi. Ortak bir hedef. Yaşanan gelgitler.

Daha eskiye gitmiyorum. Aslında Haven ve Carmine’ni de eklemek isterdim ama o henüz çeviride.

Yorumları bekliyorum. Bloga. 😀

13 comments on “Sizin Aşkınız Hangisi?

  1. ECE EVREN (@sonomur)
    9 Aralık 2015

    3 Fern-Ambrose Çocukluktan çok ergenlik aşkı,fakat kırkbeş sene yürekte muhafaza edilip son yaşta aşık olduğun kişiyi bulmak.Kısmet diye buna derim.Mutluyum.Çalışmalarınızda başarılar.

    Liked by 1 kişi

  2. Suat Akca
    8 Aralık 2015

    Zoe – Joseph derim. taraflı olacak belki ama aşk bedel ister, emek ister en önemlisi aşk için aşktan geçilir Zoe’den geçilmez 🙂

    Liked by 1 kişi

  3. YaprakOnur
    8 Aralık 2015

    Üzgünüm ama ben de E hiçbiri seçeneğinden gideceğim.
    Bence Ron ve Hermione’nin aşkı gibi temelinde dostluk olan bir aşk!

    Liked by 1 kişi

  4. Sedef Tekiner
    8 Aralık 2015

    Vitale bir numaralı aşkım olmasına rağmen onun hayatını kaldıramaz bu yürek. O’nu uzaktan sevmek aşkların en güzeli…Bu yüzden Ambrose diyorum ♥ Gerek aşkı gerek dostluğu ile mükemmel biriydi *_*

    Liked by 1 kişi

  5. Aydan
    8 Aralık 2015

    Biraz çıbanlık yapabilir miyim? Siz eklemeseniz de ben seçimimi onlardan yana kullanmak istiyorum. Ben aşkım henüz çevrilmedi, yolda geliyor. SEMPRE ❤ Daha doğrusu Haven. Sadece o aşkın kahramanı olmak için değil, onun gibi güçlü olabilmek isterdim. En sevdiğim kadın karakter diyebilecek kadar çok seviyorum.

    Liked by 1 kişi

  6. ferhatkonas
    8 Aralık 2015

    1. Şeçenek çok ilgimi çekti :))

    Liked by 1 kişi

Yorum Yazın

