Bir Çevirmenin Dünyası

Bir çevirmen gözüyle her şey…

Hayat Tesadüfleri Sever

SAM_0671

Kaderci miyim? Hayır. Ama kimi insanların karşıma çıkmak için bir köşede beklediğine inanırım. Zamanı gelince hayatıma girecek diye düşünürüm.

Bizim hikayemiz işte öyle bir şey…

İtalyanca öğrenmek uzun yıllara yayılan bir tutkumdu. Gençliğe ilk adım attığım yıllardan beri desem abartmış olmam. İster tembellik deyin, ister ihmal, isterseniz hayat koşturmacası. Bir türlü olmamıştı. Karşıma fırsatlar çıkmış ama ben bir türlü adım atamamıştım. Yıllar geçti, yaş kemale erdi ve o hayalim gerçekleşmeden kaldı. Ta ki İtalyanca dersi ile ilgili bir yazı görene dek.

Yaş neredeyse elli olmuş ama içimdeki çocuk kıpır kıpır. O çocuk dedi ki “Öğrenmenin yaşı yok. Bu çok büyük bir hayalindi. İşte fırsat.” O çocuğu dinleyip bilgi almak için telefon açtığımda başladı her şey.

Can dostum, sırdaşım Selma Sandra Seven İtalyanca öğretmenim olarak girdi hayatıma ve vazgeçilmezim oldu. Beni dersten attığı halde bile. 😀

Birbirinden çok farklı iki insan… Hem de her şeyiyle. En basiti o rakıcı ben şarapçıyım. 😀 Yine de kadehlerimizi tokuşturmayı bildik.

429701_10150598671039232_574899231_9280808_1917450566_n

Canım Selma’m,

İyi ki doğmuşsun ve iyi ki yollarımız kesişmiş. Bir gün biri, “Kara gün dostu nedir?” diye sorarsa cevabım “Selma,” olur. Ömrümüzün sonuna dek kadehlerimizi tokuşturabilmemiz dileğiyle diyeceğim ama buna gerek yok. Çünkü biliyorum ki ne sen benden vazgeçersin ne de ben yakanı bırakırım. Seni çok seviyoum.

Parmakları klavyeden ayrılmayan Arzu’dan böyle bir hediye olur, değil mi? 😀

 

2 comments on “Hayat Tesadüfleri Sever

  1. Selma Sandra Seven
    16 Mayıs 2016

    50 yaş nedense beni her zaman korkutmuştur.

    50 yaş

    Yolun yarısı değil artık yaşanılan kadar yaşayamayacağımı bilmek.

    Ölüm korkusu kesinlikle değil ancak yapılacak daha çok şey var ve zaman azalıyor duygusu .

    ANCAK Arzu gibi gerçek dostlar bana bu hayatı aslında ne kadar dolu dolu yaşadığımın kanıtıdır.

    Canım DOSTUM İyi ki varsın, iyi ki tanıdım seni…ve her ne kaldıysa bizler için bunu dolu dolu yaşayacağımıza artık EMINİM
    .
    Bu kadar zengin bir insan olduğum içinde ayrıca teşekkür ediyorum evrene 🙂

    Seni seviyorum deli kadın 🙂

    Beğen

  2. Fer
    13 Mayıs 2016

    Sizi hep birlikte görmek, çoğalttığınız aydınlığın yakınında olmak sevenlerinize en büyük hediyedir. Benim için kesinlikle böyle!

    Beğen

Yorum Yazın

Information

This entry was posted on 13 Mayıs 2016 by in Kişisel, Tüm Yazılarım.
